miercuri, 4 septembrie 2013

Don't be a maybe!

Aseara am facut-o din nou...dupa atata timp.
Incomparabil, pasional, emotii, goluri in stomac si lacrimi...exact ca prima data. Chiar si maini amortite...
A inceput sa vibreze inca de la prima atingere si a continuat asa pana ne-am dezlipit unul de celalalt. Si cu toate astea, Ea a fost cea care a dominat;dar cui ii pasa?!  Nu i-a pasat nici ca nu am facut-o de mult si m-a luat destul de tare inca de la inceput.  Mi-a luat putin sa o descopar. Aveam nevoie, trebuia sa rezist cumva. Nu mai puteam da inapoi. Intrasem in joc si era prea tarziu pentru a ma retrage cu fruntea sus.Pana la urma am reusit sa o controlez. Si Ei cred ca i-a placut...Cred. Sper.
Dar nu trebuie sa imi pese. Nici Ei nu cred ca ii pasa...
                                                                    Da...mai mult ca sigur nu ii pasa.

3 comentarii:

  1. TW200 ? O piesa rara, in afara de a mea, am mai vazut doua bucati, la 3000 de kilometri una de alta. Acum, cu a ta, fac trei !

    RăspundețiȘtergere
  2. este cea de la scoala, cea care mi-a adus permisul moto. cu experienta aproape 0 am reusit sa fac poligonul din a doua incercare. Morala?...Extrem de manevrabila.

    RăspundețiȘtergere