miercuri, 29 august 2012

Plictiseala la prima ora...

Salut!Plictiseala mare de dimineata,nerabdator sa obtin permisul cat.A sau din curiozitate...3 motive pentru care am creat aceast blog.
Ideea de la care plecai(sunt oltean) este foarte simpla.Curand o sa devin motociclist si vreau sa  am un coltisor unde sa imi impartasesc experientele legate de aceasta nebunie/pasiune...un fel de Jurnal de...ghidon.
Presupun ca este frumos sa ma si prezint.O sa fiu cat mai succint posibil.
Nume:Stiuca
Prenume:Constantin Catalin
Data nasterii:18 iulie 1993
Ocupatie:student
Oras:Filiasi-25%
        Timisoara-75%
Pasiuni(cu exceptia celei pe care deja o stiti):TOT ce tine de masini(tunining,off-road,drift,drag,show),snowboarding,drumetii,downhill(mult prea mult spus fata de ceea ce fac eu...).Pe viitor vreau sa fac alpinism si sa invat sa cant la saxofon(toti prietenii rad cand aud de asta).
Contacte:catalin.stiuca@yahoo.com,facebook,0769044251
Sper sa nu fi uitat ceva...
Pasiunea pentru motociclete (si pentru masini) o am de foarte mult timp,inca de cand Dacia si Mobra 50 sau Hoinar erau la putere,inca de cand conduceam doar din volan neajungand la pedale sau inca de cand vecinul de la tara ma lua pe Mobra lui pana la birtul din colt.
"B'ul" il am inca de cand am implinit 18 ani(sau aproape) si,cum spuneam,sper ca saptamanile ce urmeaza sa trec si prima litera din alfabet pe chestia roz.Mai am cateva zile si termin scoala,saptamana viitoare o sa dau proba teoretica si sper ca pe cea practica sa o dau cat mai repede posibil...
Trotineta sper sa vina cel tarziu in vara.Ma gandesc la  F4i fiind recomandarea multor motociclisti...dar imi place la fel de mult si zx636r sau R6.Am suficient timp sa ma hotarasc.
Urmatoarea postare o sa fie despre etapele pe care trebuie sa le parcurgi pentru a obtine permisul.
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu